3.07.2013

New look


Ja, eindelijk heb ik een lay-out waar ik zelf ook heel erg blij mee ben. Simpel, met rustige en fijne kleuren, waar ik zelf ook lekker tegenaan kan kijken. Bovendien krijgen jullie eindelijk een goed beeld van hoe ik er uit zie.

Ik ben heel eerlijk als ik zeg, dat ik de laatste tijd maar erg weinig tijd heb om 's avonds lekker met een kopje thee aan mijn blog te gaan zitten werken. Jullie zullen dus in de komende tijd, zeer waarschijnlijk, kleine veranderingen zien gebeuren.
Maar al met al is alles redelijk gelijk gebleven, behalve het feit dat je nu bovenin naar de berichten kunt doorklikken, die de leukste thema's hebben (al vind ik het zelf).

Finally a new lay-out which I like too. Nothing really changed with functions, but I like the colours much more :) .

0 reacties:

Een reactie posten