3.05.2013

Last Month

Na in januari eindelijk klaar te zijn met mijn tentamens, heb ik afgelopen maand heel erg leuke dingen mogen doen. Dus hierbij een update!

A last month update.




Een vriendinnetje van me vierde haar verjaardag in de vorm van een high tea. Alles was helemaal zelfgebakken, wat neer kwam op heerlijke brownies en een ontzettend lekkere cheesecake. We hadden daarnaast 3 soorten theeën, Chinese groene thee, verse munt thee en de altijd lekkere rooibos thee.


Ik had een heleboel vriendinnen, die daar waren, al een hele tijd niet gezien door mijn tentamens, dus kon ik eindelijk weer een beetje bij kletsen.


Daarnaast ben ik afgelopen week met mijn commissie een weekendje naar Zeeland gegaan. Daar zaten we heerlijk bij de Oosterschelde (waar echt niets te doen was), maar hebben we kunnen genieten van het strand, het zwembad en heel erg lekker eten.

Verder ben ik bezig geweest met het updaten van de lay-out van mijn blog, waar jullie hopelijk heel erg blij mee zijn en waar binnenkort nog een post over komt.


0 reacties:

Een reactie posten