3.10.2013

Holiday plans 2013

In de komende tijd heb ik weer een heleboel (kleine) vakanties gepland, waar het leven alleen maar leuker van wordt. Ik hoop echter dat jullie nog een boel tips hebben over de plaatsen, die ik ga bezoeken.

My holiday plans for coming year are ready. I hope you will have a lot of tips about the locations I am going to visit.
 



May 2013

In mei ga ik, zoals ik hier al verteld had, naar een prachtig gala in deze geweldige locatie, in Wiesbaden. Helaas ken ik hier alleen maar het prachtige Kurhaus en het hotel waar ik in zal overnachten. Bovendien weet ik nog niet eens of ik echt heel veel tijd zal hebben om de stad een beetje te verkennen. Desalniettemin hoop ik toch nog wat van de stad te kunnen zien. Zijn er mensen, die misschien al eens in het Kurhaus geweest zijn en me (hopelijk) kunnen bevestigen hoe mooi het er is?

Juli 2013

In juli ga ik samen met 3 vriendinnetjes kamperen in de Ardeche. De Ardeche is naar mijn mening een van de mooiste arrondissementen in Frankrijk en ik heb er ontzettend veel zin in. Ik hou van actieve vakanties en door de aanwezige bergen en rivieren is er altijd wel wat te doen. Gelukkig is het in de zomer er ook altijd heerlijk weer. Al met al dus een hele fijne vakantie in het verschiet.

August 2013

In Augustus ga ik samen met mijn zusje op voor ongeveer 4 dagen citytrip naar Budapest, om even gezellig samen er tussenuit te zijn. Aangezien Budapest perfect is qua prijs/kwaliteit verhouding en er ontzettend veel leuke dingen te doen zijn, vonden we dit het perfecte plekje om het laatste weekend van onze zomervakantie te spenderen. Hebben mensen nog tips waar we echt naartoe moeten?

0 reacties:

Een reactie posten