2.13.2013

Quick week update

Hèhè, na een ontzettend lange week, waarin ik eigenlijk alleen maar even thuis was om te slapen, ik heel hard door mijn enkel ging en ook geen tijd had om te bloggen, kon ik eindelijk mijn cadeautje bekijken, dat ik van mijn ouders had gekregen. De speciale editie van de Elzevier over 'Enge beestjes', wat ik ontzettend leuk vond, aangezien mijn studie vooral over het bestuderen van die 'enge beestjes' gaat ;-) .

A quick week update, after a really busy week!







Verder heb ik vooral buiten huis gegeten, maar gelukkig wel af en toe heel even tijd om mijn favoriete snack te eten van de laatste tijd, namelijk appel chips!




Wellicht snel een recept van dit overheerlijke gerechtje!



Uiteindelijk heb ik zaterdagavond eindelijk tijd gehad om een film te kijken, waarover ik allemaal heel erg enthousiast verhalen hoorde, als je behoefte had aan een heerlijk nutteloos en rustig avondje, namelijk de film 'Pitch Perfect'. Wat was ie leuk! Heerlijke liedjes, die ook echt mooi gezongen worden (vooral door het acapella).


0 reacties:

Een reactie posten