1.07.2013

Week #1

 
Wat heb ik deze week zoal allemaal gedaan? Van links naar rechts en van boven naar beneden ;-) .

Foto 1:
Ik ben in Maastricht gaan winkelen, waar ik dit hele fijne bruine vest bij de Men@Work heb gevonden. Hij is lekker zacht en comfy, maar ziet er zo mooi uit dat niemand doorheeft dat ik 'm aan heb als chillvest.

Foto 2:
Afgelopen zaterdag ging ik samen met mijn broertje naar "The Hobbit", die ontzettend gaaf was! Als je er nog niet naartoe bent gegaan en Lord of the Rings mooie films vond, is dit zeker een aanrader. Staat dat brilletje me niet fantastisch :-) .

Foto 3:
Helaas ben ik tussen het bloggen door ook bezig met mijn tentamens van deze maand. Gelukkig zorgt een lekkere cappuccino af  en toe voor fijne afleiding.

Foto 4:
Een theezeefje en losse thee! Deze moest ik meteen bij een DE winkel na de lekkere high-tea bij Teazone. Ik ga het zeefje en de thee deze week uiteraard meteen proberen.

Foto 5:
Ik heb eeeeeindelijk een mooi hoesje voor mijn tablet (Nexus7) gevonden en meteen besteld. Ziet er goed uit, toch?

Foto 6:
Deze lekkere Banaan-sinaasappelsmoothie heb ik gemaakt tijdens een sog-momentje, toen ik aan het studeren was. Naast het feit dat het hartstikke lekker was, gaf het me ook een enorme energieboost. Recept volgt snel.

Foto 7:
Laatste weekje genieten van de kerstboom, want hij gaat alweer bijna weg. Wat was Kerst weer fijn dit jaar!

What did I do this week? See the pictures!

0 reacties:

Een reactie posten