1.06.2013

Beautiful green

Ik hou van groen in mijn kamer! En dan bedoel ik geen wanden, die geverfd zijn, maar leuke planten en bloemen, die voor net wat extra gezelligheid zorgen.
Maar hoe behoud je de gezelligheid en mooie planten, als je, net zoals ik, erg vergeetachtig bent?

I like plants in my room, though I'm really lazy and I forget really everything. What can you do then?



Ik kan uren zwijmelen bij deze prachtige foto's in de hoop dat ik ook ooit zo goed met planten en bloemen overweg zal kunnen. Ik woon echter op kamers, dus ben de helft van de tijd niet thuis. Ik zit in de ub, bij colleges of bij mijn ouders thuis. Dus het verzorgen van mijn bloemetjes en plantjes gaat niet zo soepel. Zo bedacht ik me net, dat er op het moment waarschijnlijk een klein schattig kerstboompje staat dood te gaan op mijn kamer.


Maar ik heb dé perfecte oplossing gevonden, IKEA. Bij de IKEA hebben ze neppe, maar wel erg natuurgetrouwe planten voor, zoals ze het zelf zeggen: 'wie geen levende planten kan houden, maar toch van de pracht van de natuur wil genieten'. Ik heb de mooiste op een rijtje gezet.

Crassula plantjes, voor maar 5,99 euro per stuk.
Fejka plantjes, voor maar 3,49 euro per stuk. Het linkerplantje heb ik overigens zelf!
Klimop plantjes, voor maar 1,79 euro per stuk.
Een mooie grote Zamioculcas plant, voor 7,99 euro per stuk.
Ga HIER zelf verder op zoek naar leuke/mooie planten of sierpotten. Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?

Bronnen van interieur met planten: 1, 2, 3, 4

0 reacties:

Een reactie posten