1.08.2013

Busy time


Op het moment zie ik er zo uit ongeveer. Ik zit midden in mijn tentamens, waarvoor ik o.a. de wereld van de quantum mechanica en de biochemie induik, wat ik hartstikke interessant vind, heel moeilijk is, maar vooral heel veel van mijn tijd in beslag neemt. Wat ik hiermee wil zeggen, is dat het deze dagen dus wat langer zal duren voordat er een nieuwe post te voorschijn zal komen.

Gelukkig heb ik gisteren nog snel mijn tweede boek van het jaar (alweer) uitgelezen, dus daar zal ik zo snel mogelijk een post over uit mijn grote hoed toveren.

I'm right now really busy with studying quantum mechanics and biochemistry. So for the next few days there will be less posts. Luckily I read already my second book yesterday, so there will be a new post about the challenge!

Source

1 reacties: