1.13.2013

Not studying

Tussen het studeren door, zit ik stiekem toch achter internet om het bloggen alleen maar leuker te maken. Zo is het nu mogelijk om mijn blog te volgen via Bloglovin en Google Friend connect!

Besides studying, I'm secretly surfing on the internet to make my blog even more fun. So now it's possible to follow my blog on Bloglovin and Goofle Friend connect!


Follow on Bloglovin

P.S. Voor de Nederlanders onder ons, kennen jullie Hartstocht in de Trein al? Het is het perfecte studie ontwijkend materiaal en bovendien werkt het ook echt. Naast het feit dat er al foto's zijn gekomen, van mensen die zijn gaan daten na elkaar gevonden te hebben in de trein, heb ik ook een jongen gevonden die ik afgelopen April ontmoet had.
Ik had een uur durend gesprek met hem over onze toekomst en heb me altijd afgevraagd wat hij uiteindelijk is gaan doen (studeren of werken). Toen ik deze Facebook vond, heb ik een berichtje gestuurd en heb zijn Facebookpagina op die manier ook gevonden. Leuk hè?

0 reacties:

Een reactie posten