1.25.2013

IKEA Wishlist

Eindelijk klaar met mijn tentamens, eindelijk hoef ik even geen structuren van scheikundige stofjes uit mijn hoofd te leren, eindelijk geen uren meer in de UB.

Nu kan ik eindelijk weer samen met mijn huisgenootjes van heerlijke theetjes genieten en het allerbelangrijkste: vanmiddag naar de IKEA! Deze keer om geen banken, stoelen en tafels te kopen, maar om leuke accessoires en vooral handige dingen te kopen, want we zijn onze keuken een beetje aan het ordenen.

Ik wil in mijn eigen kamer vooral lekker veel groen en sfeer brengen. Daarnaast ook nog wat stompkaarsen kopen, want de enige reden dat ik ze niet aansteek is, dat ik geen reserve kaarsen heb.
Hieronder mijn wishlist!

Finally done with my tests! So today it's time for IKEA, here my wishlist!
 







1. Reukloze stompkaarsen, voor maar 1,79 euro per 4 stuks. Altijd fijn om het tijdens een avondje film kijken wat gezelliger te maken.
2. Kaarsenschotel, 4,99 euro. Ik vind waxinelichtjes ontzettend schattig en maak er ook veelvuldig gebruik van. Toch is een kaarsenschotel heel erg fijn, doordat je er bijvoorbeeld stompkaarsen op kunt zetten, zonder dat je tafel of kast beschadigd wordt.
3. Een Ficus Benjamina, ofwel Treurvijg, voor 4,99 euro. Naast mijn doel dat ik wat meer groen in mijn kamer wil, hoop ik ook het groen levend te kunnen houden. Het boompje heeft relatief weinig water nodig, wel regelmaat. Daarnaast mag je 'm niet te veel verplaatsen, waardoor ik dus nu al even goed moet nadenken, waar hij de komende tijd mag staan.
4. Een Zamioculcas, voor 7,99 euro. Een tikkeltje duurder dan de treurvijg, maar deze plant is ook veel gemakkelijker in de omgang (haha). Hij is 75 cm hoog, waardoor ie wel een prominente plek inneemt in je kamer, maar gelukkig heb ik daar een heel goed plekje voor.
5. Een leuk schaaltje voor 3,99 euro. Ik ben er nog niet helemaal zeker van of ik 'm zal aanschaffen, maar het is wel mijn favoriete kleur!
6. Ontzettend schattige sierpotten, voor 2,99 per stuk. Ik heb nog 2 kunstplantjes voor op mijn schouw, maar nog geen potjes. Deze zijn perfect!
7. Theelichthouder voor 0,99 euro. Het leuke aan deze kaarshoudertjes is dat je ze beide kanten op kunt gebruiken, ideaal!
8. Sierpot voor 0,99 euro. Perfect voor mijn 2 'levende' planten.
9. Dit is mijn favoriet van mijn wishlist. Ontzettend leuk bakje om 3 verschillende kruiden in te laten groeien, voor maar 5,99 euro.


0 reacties:

Een reactie posten