3.27.2013

Perfect mood

Mijn tentamens komen er helaas al weer veel te snel aan, waardoor ik me weer in mijn boeken moet gaan storten. Ik zal dus ook niet veel kunnen bloggen, al hoop ik op een paar leuke sog uurtjes, waarin ik mijn inspiratie nog wel kwijt kan.

Voor nu moet ik weer in een goeie 'mood' komen, aangezien ik soms nog wel eens het gevoel heb dat studeren nog helemaal niet nodig is. Ik heb hier echter de perfecte truc voor: Rainy Mood. Een internet site, die voor een continue achtergrondgeluid zorgt van regen. Het klinkt misschien een beetje raar, maar voor mij geeft dit de perfecte rust om aan mijn studie te werken. Bovendien worden op de Facebook pagina van Rainy Mood heel veel tips gegeven aan liedjes, die perfect met dit mooie regengeluid werken. Dus ja, ik zit al heel lang op de Lente te wachten, maar die regen is ook heel erg fijn!

My favourite way to get into the 'mood' for studying is Rainy Mood. A constant rain sound, love it!


0 reacties:

Een reactie posten