3.12.2013

Favourite music



Het nieuwe album van Matt Simons, Pieces, wordt bij mij de afgelopen dagen tientallen keren per dag afgespeeld. De fijne sound van de muziek zorgt ervoor dat het perfect is voor alle momenten. Ik zet het op wanneer ik hard aan de slag moet voor m'n studie. Het staat op wanneer ik gezellig met vriendinnen op mijn kamer zit en ik zet het ook op, wanneer ik heerlijk in m'n eentje een boekje lig te lezen op de bank.

En, wat hartstikke leuk is, is het feit hij in April door Nederland gaat touren. Kijk even op deze site als je wil weten, waar hij overal zal komen en of er nog kaartjes zijn. Ik hoop dat, als deze post online komt, ik een kaartje in handen heb en ook live kan genieten van deze fijne stem.

My current music love is absolute the new album of Matt Simons, Pieces. His perfect sound makes sure that I can listen to him 24/7. And the fun thing is (not for you, sorry haha) that he will be in the Netherlands coming April.

0 reacties:

Een reactie posten